Ny utformning på bloggen
På uppmaning av läsare med kännedom om funktionshinder har jag nu gjort vad jag funderat på en längre tid - bytt utformning på denna blogg till en ljusare och mer läsvänlig. Förmodligen gör jag lite fler uppfräschningar de kommande dagarna. Hoppas den nya utformningen uppskattas!
Kommentarer
Blir nästan lite inspirerad själv.
Och var är din trevliga nuna:-)? Den borde du ha med även forstättningsvis.